friendly link - friendly link - friendly link - friendly link - friendly link - friendly link - friendly link - friendly link - friendly link
ایجاد یک حساب کاربری

سبد خرید

بستن

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بیست و پنج وبلاگ مدی که شما نیاز دارید

توسط
۱۳۹۷-۱۰-۱۵

با توجه به اینکه وبلاگ نویسان درجه یک در کمپین های چند میلیون دلاری حضور پیدا می کنند ، جای تعجب نیست که هر یک از لباس های تبلیغاتی مدون خود بخواهند یک سایت به سبک شخصی راه اندازی کنند. اما همه پست های لباس یکسان نیستند. این وبلاگ نویسان مد به لطف احساسات یکجانبه و تفریحی شفاف در تجارت ، از این بسته جدا هستند. برای دیدار با زنان پویا حاکم بر وبلاگ نویسی و گزینه های ما برای بهترین وبلاگ های مد سال ۲۰۱۸ ، از طریق نمایش پرده ای بالا کلیک کنید. امیدوارم بهترین وبلاگ برنده شود.

در وهله اول ، بگذارید زمینه ای برای نمایش های catwalk S / S 19 و ارائه های طراحان به طور کلی فراهم کنم: بحث در مورد فمینیسم و برابری زیاد بود ، خانه های مد – بزرگ و کوچک – با استفاده از سیستم عامل های خود به عنوان محلی برای میزبانی مناظره و بحث و گفتگو. ، تنوع را ترویج کنید و مهمتر از همه ، لباس هایی را ایجاد کنید که زنان بتوانند احساس اعتماد به نفس و قدرتمندی داشته باشند. ما در ضخامت جنبش #MeToo بودیم ، با رسوایی های جهانی ذهن بسیاری خفته را بیدار می کردیم.

الیزابت فون دره گلتز ، مدیر خرید جهانی می گوید: “یکی از بزرگترین گرایش هایی که در طول نمایش ها شاهد بودیم موضوع اصلی زن واقعی بود ؛ بازگشت خوش آمدید به زنانه ، توانمندسازی زنان و مایل به پوشیدن خود با احساس اعتماد به نفس و راحتی.” برای Net-a-Porter.

“از نظر قطعات ، روند همه چیز را شامل می شود از خیاطی راحت ، طول دامن طولانی تر و لباس بیرونی آرام در قالب های تمیز و مایع. گرایش آسان برای هر زن اتخاذ شده است ، و این همان چیزی است که من عاشق این موضوع هستم “، می گوید Goltz.2 / 80

برچسب ها: , , ,

یک نظر

  1. ادمین

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *